maandag 19 mei 2008

Our house...

"Our house it has a crowd

Theres always something happening


And its usually quite loud


Our mum shes so house-proud


Nothing ever slows her down


And a mess is not allowed





Our house, in the middle of our street


Our house, in the middle of our ..."




Ik ben verhuisd naar Gamboa. Ik woon nu in een paars huis (zie foto). Het huis is het middelste huis van het middelste blok in een straat met drie huizenblokken. Mijn buren zijn allemaal Panamezen en dat is best goed voor mijn Spaans. De huur is 150 dollar per maand en ik heb twee huisgenoten (een Panamees meisje en een Nederlands meisje).

1 opmerking:

Annelijn zei

Hey Aaf!
Wat een leuk huisje! Het ziet er echt leuk uit! En mooi paersch is niet lelijk hè :) Blijf je nu ook langer nu je daar een huisje huurt? Ik moest je de groetjes van Enver doen, want hij mist je ook, dus dat doe ik even via deze weg!
Tot mails,
x Annelijn